Готуємось до уроку історії (конспекти)


Домашня навчальна робота – форма організації навчання, самостійна поза уроками робота учнів з виконання навчальних завдань. Вона включає вивчення навчального матеріалу, який пояснюється на уроці, самостійне вивчення навчального матеріалу, проведення дослідної роботи, виготовлення наочних посібників, написання творчих робіт тощо.

Пам'ятка 
Як підготуватися до уроку історії?


1.    Спочатку продумай всю роботу.
2.    Приготуй все необхідне і прибери зайве, прийми зручне положення.
3.    Якщо матеріал великий за обсягом, поділи його на частини, знайди головне в кожній з них, зроби подумки обробку матеріалу відомими тобі способами; працюй за планом не поспішаючи.
4.    Роби перерву для перепочинку.
5.    Наприкінці роботи перевір, чи все зроблено правильно.

Необхідні умови виконання домашньої роботи: визначити робоче місце, наявність підручників, свіже повітря і тиша, добре освітлення.

Як працювати з параграфом підручника ?

1.    Прочитай увесь параграф, склади ці­лісну уяву про описані в ньому події, явища. Уважно розглянь карти, схеми, інші ілюстрації.
2.    Зверни особливу увагу на виділені в підручнику факти, висновки, ідеї.
3.    Склади розгорнутий нлан — він полегшить підготовку домашнього за­вдання.
4.    Постарайся пов'язати з матеріалом параграфа те, що побачив і почув на уроці, що записав у зошит.
5.    Пригадай, що ти читав на дану тему.
6.    При необхідності переглянь парагра­фи, що вивчались раніше.
7.    Якщо щось здається незрозумілим, або якесь запитання зацікавило тебе, звернись до словника.
8.    Перевір, чи знаєш ти матеріал теми, перекажи його, спочатку користую­чись планом, потім без нього.
9.    Підготуй відповіді на запитання й за­вдання, які вміщені в кінці параграфа. Виконай завдання, запропоновані вчителем.

Як підготуватись до відповіді
 на уроці історії?

      Відповідь з історії це не просто уміння переказати підручник, а вмі­ти описати події, висловити ідеї, процитувати документи, зробити висновки.
      Робота над матеріалом підручника — це лише підготовка до відповіді, а переказування підручника не є справжньою відповіддю.
·       Ти маєш бути готовими до різних прийомів оцінювання навчальних досягнень.
·       Учитель може вимагати розкрити будь-яку подію.
·       А може вимагати розповіді за всією темою.
·       Ти повинен бути готовими до різних завдань.
·       В усякому разі, пригадай найголовніші проблеми та план від­повіді за всім матеріалом.

      І прийом відповіді — за хронологічним порядком. Почни з опису причин. Потім перейди до опису подій, їх оцінки.

      ІІ прийом відповіді — проблемний. Можеш розпочати з опису подій у найголовніших їх рисах, а потім дати відповідь на  ряд за­питань:
·         з чим пов'язана дана подія?
·         які протилежності, закономірності лежать в її основі?
·         чому вона виявилась можливою?
      Перерахувавши ці проблеми, дай кожній аргументовану відповідь, а в кінці розкрий значення та характер даної події.
          Якщо можеш, опиши та поясни всі події в цілому, зробивши це, ти зможеш дати відповідь на будь-яке запитання.

І ще одна порада: Готуючи домашнє завдання, вивчаючи якийсь етап історичного розвитку, включай отримані знання в систему раніше отриманих знань.


Кожна подія – результат довгої низки подій. У цій події проявляються закономірності, які діяли протягом даного періоду, та загальний закон історії.

Урок в 10 класі  
Українська держава Петра Скоропадського







5 коментарів:

  1. Наші уроки історії завжди цікаві!

    ВідповістиВидалити
  2. Не була на Ваших уроках,але мені достатньо того,як про Вас відзиваються учні: вони люблять Ваші уроки і Вас особисто люблять і поважають.

    ВідповістиВидалити
  3. Олена Богданівна для учнів-друг і порадник. скромна, ввічлива, добросовісна і дуже працелюбна.

    ВідповістиВидалити
  4. Цікава і яскрава вчителька не тільки навчає, а й історичним минулим виховує учнів

    ВідповістиВидалити
  5. Прекрасна людина, талановитий, творчий вчитель.Моя дитина
    дуже захоплюється вашими цікавими уроками.

    ВідповістиВидалити