Презентація проекту
Проект учнівський – індивідуальне або групове учнівське дослідження, здійснене на основі вільного вибору учнів з урахуванням інтересів школярів.
Цикл проектного навчання вміщує:
Продумування, розробку, впровадження та емоційну підтримку учнівського проекту.
Такий метод допомагає учням самостійно пройти всі етапи дослідження обраної проблеми, формує навички пошукової, аналітичної, творчої діяльності.
У проекті учні стають основними дійовими особами навчального процесу, вони є рівноправними членами творчого колективу, що дозволяє їм об'єднуватися за інтересами, забезпечує розмаїття рольової діяльності. Метод дає можливість залучити до навчального процесу не лише дії та думки школярів, але й їхні почуття. У ході здійснення проекту школярі навчаються надавати допомогу своїм товаришам по роботі, в них формується вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі, виробляється обов'язковість і відповідальність.
Вивчення актуальних тем на вибір проблем для дослідження:
- усвідомленя учнями мотиву діяльності;
- методами «мозкового штурму» або «круглого столу» визначаються найбільш актуальні й важливі історичні теми;
- проводиться обговорення та аналіз визначених тем: школярі висувають пропозиції, обгрунтовують та обирають проблему для дослідження;
- визначається одна проблема, що є найцікавішою і посильною для вирішення;
- визначення задуму проекту, висування гіпотез щодо його розв'язання;
- виявлення і обговорення методів дослідження, на основі яких реалізовуватимуться проекти.
- учні об'єднуються у тимчасові групи ( 4-6 чол.) для здійснення проектної діяльності ;
- визначаються всі доступні для використання джерела інформації;
- складання орієнтовного плану з його подальшим обговоренням і коригуванням, затвердженням робочого плану проекту;
- розподіл обов'язків між виконавцями проекту;
- кожна з груп опрацьовує певні, чітко визначені джерела інформації;
- Аналіз інформації та формування висновків;
- Подання результатів або звіт;
- Оцінювання результатів процесу.
Представлення матеріалів дослідження
- поінформувати широку аудиторію про важливість обраної проблеми;
- ознайомити присутніх з результатами етапу збору та аналізу інформації;
- представити обрані способи вирішення проблеми;
- розповісти про практичну діяльність у ході реалізації проекту.
- під час представлення необхідно у загальних рисах викласти зміст демонстраційного стенду та папки документів;
- у процесі презентації потрібно використовувати демонстраційні матеріали;
- у представленні проекту доцільно брати участь всім членам групи;
- представляючи проект, слід використовувати ті матеріали, що містяться на стенді або знаходяться у папці документів.
Як результат у процесі роботи над проектом в учнів виробляються практичні вміння та навички, а саме :
- критичне мислення;
- уміння вирішувати проблеми;
- співробітництво;
- перспективне бачення, розвиток уяви;
- толерантність;
- громадська активність;
- комунікативність.
Гордість кожного учителя - успіхи його учнів. Олена Богданівна має чим і ким пишатися.
ВідповістиВидалитиІ справді,у ході здійснення проекту школярі навчаються надавати допомогу своїм товаришам по роботі, в них формується вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі, виробляється обов'язковість і відповідальність.
ВідповістиВидалитиІ справді,у ході здійснення проекту школярі навчаються надавати допомогу своїм товаришам по роботі, в них формується вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі, виробляється обов'язковість і відповідальність.
ВідповістиВидалитиМетод проектів формує навички пошукової, аналітичної, творчої діяльності учнів. Це правда.
ВідповістиВидалитиДуже добре, що Ваші учні завдяки пошуково-дослідницькій роботі мають можливість не тільки більше дізнатись про минуле, а й на основі історичного досвіду краще розуміти сучасність
ВідповістиВидалитиГарне дослідження життя і творчості Тараса Городецького. Не знав, що в місті є його музей
ВідповістиВидалитиПроектна робота для моєї дитини-це не тільки спосіб отримати гарну оцінку ,але й почерпнути знання, про які ми у свій час дуже мало знали. Дякуємо за такий творчий вид роботи.
ВідповістиВидалити