

Презентація проекту
Проект учнівський – індивідуальне або групове учнівське дослідження, здійснене на основі вільного вибору учнів з урахуванням інтересів школярів.
Цикл проектного навчання вміщує:
Продумування, розробку, впровадження та емоційну підтримку учнівського проекту.
Такий метод допомагає учням самостійно пройти всі етапи дослідження обраної проблеми, формує навички пошукової, аналітичної, творчої діяльності.

Вивчення актуальних тем на вибір проблем для дослідження:
- усвідомленя учнями мотиву діяльності;
- методами «мозкового штурму» або «круглого столу» визначаються найбільш актуальні й важливі історичні теми;
- проводиться обговорення та аналіз визначених тем: школярі висувають пропозиції, обгрунтовують та обирають проблему для дослідження;
- визначається одна проблема, що є найцікавішою і посильною для вирішення;
- визначення задуму проекту, висування гіпотез щодо його розв'язання;
- виявлення і обговорення методів дослідження, на основі яких реалізовуватимуться проекти.
- учні об'єднуються у тимчасові групи ( 4-6 чол.) для здійснення проектної діяльності ;
- визначаються всі доступні для використання джерела інформації;
- складання орієнтовного плану з його подальшим обговоренням і коригуванням, затвердженням робочого плану проекту;
- розподіл обов'язків між виконавцями проекту;
- кожна з груп опрацьовує певні, чітко визначені джерела інформації;
- Аналіз інформації та формування висновків;
- Подання результатів або звіт;
- Оцінювання результатів процесу.
Представлення матеріалів дослідження
- поінформувати широку аудиторію про важливість обраної проблеми;
- ознайомити присутніх з результатами етапу збору та аналізу інформації;
- представити обрані способи вирішення проблеми;
- розповісти про практичну діяльність у ході реалізації проекту.
- під час представлення необхідно у загальних рисах викласти зміст демонстраційного стенду та папки документів;
- у процесі презентації потрібно використовувати демонстраційні матеріали;
- у представленні проекту доцільно брати участь всім членам групи;
- представляючи проект, слід використовувати ті матеріали, що містяться на стенді або знаходяться у папці документів.
Як результат у процесі роботи над проектом в учнів виробляються практичні вміння та навички, а саме :
- критичне мислення;
- уміння вирішувати проблеми;
- співробітництво;
- перспективне бачення, розвиток уяви;
- толерантність;
- громадська активність;
- комунікативність.
Гордість кожного учителя - успіхи його учнів. Олена Богданівна має чим і ким пишатися.
ВідповістиВидалитиІ справді,у ході здійснення проекту школярі навчаються надавати допомогу своїм товаришам по роботі, в них формується вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі, виробляється обов'язковість і відповідальність.
ВідповістиВидалитиІ справді,у ході здійснення проекту школярі навчаються надавати допомогу своїм товаришам по роботі, в них формується вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі, виробляється обов'язковість і відповідальність.
ВідповістиВидалитиМетод проектів формує навички пошукової, аналітичної, творчої діяльності учнів. Це правда.
ВідповістиВидалитиДуже добре, що Ваші учні завдяки пошуково-дослідницькій роботі мають можливість не тільки більше дізнатись про минуле, а й на основі історичного досвіду краще розуміти сучасність
ВідповістиВидалитиГарне дослідження життя і творчості Тараса Городецького. Не знав, що в місті є його музей
ВідповістиВидалитиПроектна робота для моєї дитини-це не тільки спосіб отримати гарну оцінку ,але й почерпнути знання, про які ми у свій час дуже мало знали. Дякуємо за такий творчий вид роботи.
ВідповістиВидалити