Учнівські проекти


Перлини майстерності Тараса Городецького 


Проект учнів 

6 - А класу



Презентація проекту 




  Проект учнівський – індивідуальне або групове учнівське дослідження, здійснене на основі вільного вибору учнів з урахуванням інтересів школярів. 


Цикл проектного навчання вміщує:
Продумування, розробку, впровадження та емоційну підтримку учнівського проекту.
Такий метод допомагає учням самостійно пройти всі етапи дослідження обраної проблеми, формує навички пошукової, аналітичної, творчої діяльності.



У проекті учні стають основними дійовими особами навчального процесу, вони є рівноправними членами творчого колективу, що дозволяє їм об'єднуватися за інтересами, забезпечує розмаїття рольової діяльності. Метод дає можливість залучити до навчального процесу не лише дії та думки школярів, але й їхні почуття. У ході здійснення проекту школярі навчаються надавати допомогу своїм товаришам по роботі, в них формується вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі, виробляється обов'язковість і відповідальність.



Підготовка та реалізація проекту передбачає такі етапи:

Вивчення актуальних тем на вибір проблем для дослідження:

  •  усвідомленя учнями мотиву діяльності;
  •  методами «мозкового штурму» або «круглого столу» визначаються найбільш актуальні й важливі історичні теми;
  •  проводиться обговорення та аналіз визначених тем: школярі висувають пропозиції, обгрунтовують та обирають проблему для дослідження;
  •  визначається одна проблема, що є найцікавішою і посильною для вирішення;
  •  визначення задуму проекту, висування гіпотез щодо його розв'язання;
  •  виявлення і обговорення методів дослідження, на основі яких реалізовуватимуться проекти.
Дослідження проблеми:
  •  учні об'єднуються у тимчасові групи ( 4-6 чол.) для здійснення проектної діяльності ;
  •  визначаються всі доступні для використання джерела інформації;
  •  складання орієнтовного плану з його подальшим обговоренням і коригуванням, затвердженням робочого плану проекту;
  •  розподіл обов'язків між виконавцями проекту;
  •  кожна з груп опрацьовує певні, чітко визначені джерела інформації;
Результат 

  • Аналіз інформації та формування висновків;
  • Подання результатів або звіт;
  • Оцінювання результатів процесу.

Представлення матеріалів дослідження
  • поінформувати широку аудиторію про важливість обраної проблеми;
  • ознайомити присутніх з результатами етапу збору та аналізу інформації;
  • представити обрані способи вирішення проблеми;
  • розповісти про практичну діяльність у ході реалізації проекту.
  • під час представлення необхідно у загальних рисах викласти зміст демонстраційного стенду та папки документів;
  • у процесі презентації потрібно використовувати демонстраційні матеріали;
  • у представленні проекту доцільно брати участь всім членам групи;
  • представляючи проект, слід використовувати ті матеріали, що містяться на стенді або знаходяться у папці документів.
Після закінчення проекту доцільно організувати обговорення, під час якого учні матимуть змогу оцінити проектну діяльність в цілому та особистий внесок кожного у загальну справу.


Як результат у процесі роботи над проектом в учнів виробляються практичні вміння та навички, а саме :
  • критичне мислення;
  • уміння вирішувати проблеми;
  • співробітництво;
  • перспективне бачення, розвиток уяви;
  • толерантність;
  • громадська активність;
  • комунікативність.

7 коментарів:

  1. Гордість кожного учителя - успіхи його учнів. Олена Богданівна має чим і ким пишатися.

    ВідповістиВидалити
  2. І справді,у ході здійснення проекту школярі навчаються надавати допомогу своїм товаришам по роботі, в них формується вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі, виробляється обов'язковість і відповідальність.

    ВідповістиВидалити
  3. І справді,у ході здійснення проекту школярі навчаються надавати допомогу своїм товаришам по роботі, в них формується вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі, виробляється обов'язковість і відповідальність.

    ВідповістиВидалити
  4. Метод проектів формує навички пошукової, аналітичної, творчої діяльності учнів. Це правда.

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже добре, що Ваші учні завдяки пошуково-дослідницькій роботі мають можливість не тільки більше дізнатись про минуле, а й на основі історичного досвіду краще розуміти сучасність

    ВідповістиВидалити
  6. Гарне дослідження життя і творчості Тараса Городецького. Не знав, що в місті є його музей

    ВідповістиВидалити
  7. Проектна робота для моєї дитини-це не тільки спосіб отримати гарну оцінку ,але й почерпнути знання, про які ми у свій час дуже мало знали. Дякуємо за такий творчий вид роботи.

    ВідповістиВидалити