На допомогу учневі

Навчальні сайти для учнів 

http://uklasi.com.ua/
http://erudyt.net/


Дорогий друже!

На сьогодні, критерієм оцінки  твоєї навчальної діяльності  є,  не стільки обсяг матеріалу, що залишився в пам’яті, скільки вміння його аналізувати, узагальнювати, порівнювати, активно використовувати в нестандартній ситуації, вміння самостійно добувати знання, вести пошуково-дослідницьку роботу. У зв’язку з цим, зростає потреба в умінні самостійно працювати як на уроці, так і в процесі виконання домашнього завдання.
Тут ти знайдеш рекомендації як правильно зробити порівняння, співставлення, поради з обгрунтування власного ставлення, своєї позиції щодо історичної події, явища, діяча і ін.
Отже, якщо ти хочеш навчитись аналізувати, узагальнювати, давати власну оцінку історичним явищам та подіям,  оволодіти  хронологічними, просторовими, інформаційними, мовленнєвими уміннями і навичками, то ці поради – для тебе!
Хай тобі щастить!

Пам'ятки для вивчення та аналізу історичних фактів, подій, явищ.


Як аналізувати історичне джерело
Використання карти, як історичного джерела
Як аналізувати історичний документ?
Як аналізувати історичну подію?
Логічна схема вивчення історичного явища 
Характеристика суспільних виступів та рухів
Характеристика війни 
Як вивчати революцію?
Характеристика і оцінка історичної особи
Як скласти історичний портрет?
Оцінка історичного факту 
План характеристики архітектурної пам'ятки 
Як аналізувати історичну карикатуру?
Як аналізувати історичну фотографію?
Порівняння історичних подій та явищ
Як навчитись визначати причинно-наслідкові зв'язки? 
Визначення наслідків історичного процесу
Як зробити висновок, узагальнюючи факти?

Методичні рекомендації для написання науково-дослідницьких робіт

15 коментарів:

  1. Дякую, Оленочко. Справді. твої поради стануть в пригоді не тільки вчителю, але й класному керівнику.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякуємо, Олено Богданівно, за ваші поради і настанови. Завжди намагаємося дотримуватися їх.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякуємо за корисну інформацію .

    ВідповістиВидалити
  4. Сію, сію, посіваю
    З Новим роком всіх вітаю!
    Щоб Вам весело жилося,
    Щоб задумане збулося,
    Щоб ніколи не хворіли,
    Щоб нічого не боліло,
    Щоб у праці все горіло
    Та й в кишені шелестіло!
    Щоб, як квіти, Ви цвіли
    Та сто років прожили!

    ВідповістиВидалити
  5. Сію, сію, посіваю
    З Новим роком всіх вітаю!
    Щоб Вам весело жилося,
    Щоб задумане збулося,
    Щоб ніколи не хворіли,
    Щоб нічого не боліло,
    Щоб у праці все горіло
    Та й в кишені шелестіло!
    Щоб, як квіти, Ви цвіли
    Та сто років прожили!

    ВідповістиВидалити
  6. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  7. Олена Богданівна завжди доводить розпочату справу до кінця, навіть якщо доводиться чимось жертвувати: сім'єю, вільним часом.

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую,дуже корисна інформація не тільки для учнів,а й для студентів.

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую, за Вашими рекомендаціями сама вчилась як аналізуватим історичні джерела.

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую, за Вашими рекомендаціями сама вчилась як аналізуватим історичні джерела.

    ВідповістиВидалити
  11. Дякуємо за Вашу нелегку працю.Інколи дивуємось ,як Вам вистачає часу на творчість . Ви прекрасний ,успішний вчитель.

    ВідповістиВидалити